perjantai 25. joulukuuta 2009

Terveisiä Korvatunturille!

Kiitos vaan pukille, mä olin ilmeisesti ollut tooosi kiltti :)
Kaikkien ihanien materialististen lahjojen lisäksi sain myös diagnoosin tälle olkapääkivulle. Limapussin tulehdus, kiitos runsaiden mekaanisten toistojen. Kävin siis aatonaattona lääkärissä kun en ollut pariin yöhön nukkunut säryiltä. Ja mikä tämän parantaa: lepo, koska: joskus. Kysyin lääkäriltä millaista treeniä voin tehdä: "no sellaista mikä ei satu, mutta älä tee sitä tätä liikettä ( tässä vaiheessa lääkäri elehti kuin päätön kana, heilutteli käsiään eteen ja sivulle), kyl sä tiedät". No ihan heti ei meikäläiselle selvinnyt että mikä nyt varsinaisesti oli kieltolistalla, mutta ajattelin taukoilla edelleen kaikkia käsiliikkeitä. Suuri harmitus vaan että pukki toi vesijuoksu-kelluke-kengät (niillä on varmaan joku oikea nimikin) ja räpylähanskat ja ne kuumottaa mua nyt tuolla kassissa. Hallikin olisi jo huomenna auki mutta ilmeisesti vesijuoksu menee siihen päätönkana-tanssi-osastoon joka on kielletty. Harmitus.
Kävin kuitenkin eilen ennen töitä lenkillä ja tänäänkin kävelin pienen lenkin. Täällä on vaan todellinen pääkallokeli joten lenkkareilla liukastelu on vähän turhan jännittävää :(
Toivottavasti kelit tokeentuu lenkkeilykelpoisiksi.
Muuten joulunruokailut meni ennalta arvatusti, ei tullut ähkyä ja suurella työllä sain välteltyä suklaakipon. Tosin oon vedellyt nyt sitten pari päivää pähkinöitä ja rusinoita sen verran että kohta mulle kasvaa talttahampaat ja pörröinen häntä!

Oikein hyvää joulunjatkoa kaikille virtuaalimaailmaan eksyville näin juhlan keskellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti