maanantai 28. joulukuuta 2009

Sorruin

Aikuinen nainen mä oo-oo-oon.. Oonko koskaan kertonut kuinka huono olen laulamaan? No olen tosi huono laulamaan. Mutta korvaan heikot laulun lahjat ilmiömäisellä ulkonäöllä ja älykkyydellä ja vaatimattomuudella.
Mutta asiaan. Perustelen tämän illan tekemisiäni sillä että olen aikuinen nainen ja teen itse päätökseni. Vaikka se sama aikuinen nainen on alunperin nää ehdotkin tehnyt... Mutta asiaan.

Söin tänään 8 Geisha-suklaata (siis niitä karkkeja, en sentään levyllisiä). Ja koska peli ikäänkuin menetettiin, söin vielä muutaman kourallisen sipsejä. Ja huuhtelin tämän kaiken alas 2 lasillisella Fanta Zeroa. Enään siis puuttui muutama pullan viipale niin olisin rikkonut kaikkia lakkoni kohtia. Huokaus. Ja mistä tämä sortuminen johtuu? No idea what so ever. Töissä meni lupsakasti, joulu meni lupsakasti, elämä on noin periaatteessa lupsakkaa.
Teki vaan niin mieli. Ehkä joulunaikainen kieltäytyminen vaan oli liikaa? Tai sitten vaan teki mieli jotain hyvää. En käynyt edes lenkillä. Käsikin on melkein siedettävässä kunnossa. Ehkä tää oli vaan tälläinen repsahdus joka oli määrä tapahtua 20 päivää lakon aloituksen jälkeen?

Positiivista kuitenkin, nyt on tosi huono olo. Ei henkisestä ruoskimisesta vaan oikeasti ällö-ähky. JA noin "vähästä". Ehkä mä pikkuhiljaa vierotun ylensyömästä kaikkia ja kaikkea? Ehkä mullakin on vielä toivoa?

1 kommentti:

  1. Tämä on varmaan hyvä paikka pyytää julkisesti anteeksi kaikkia singstarirtiottojani. Tiedän, että kahlaan syvällä itsepetoksen liejussa aina kun ajattelen "wau, en tiennytkään osaavani laulaa noin korkealta". Anteeksi.

    -Veela

    VastaaPoista