keskiviikko 25. elokuuta 2010

Keskiviikkona mietittyjä juttuja

A) olinpas eilen angstinen, kun en jaksanut sitäkään vähää kuin normaalisti oikolukea tektiäni, vaan eilinen postaus on täynnä typoja. Tai sitten olin sairas.

B) olen muuten sairas edelleen, sen verran oli palikalla lyöty olo aamulla että skippasin töihin menon. Fiksu päätös, tänään olen lämpöillyt ja pyrkinyt ulkoistamaan keuhkojani nenän ja suun kautta pahemmin kuin muina päivinä.

C) ajattelin ensin, etten puutu asiaan, mutta tässä sohvalla koomaillessa on tullut katseltua useammat uutiset jo tälle päivää. Toi rokotus-narkolepsia-uutisointi on mennyt jo niin överiksi. Ikävää tietysti asianomaisille ja silleen, mutta mitäpä hyödyttää syyllisen löytäminen. Vanha sanonta että turha pinnistellä kun p*ska on osunut tuulettimeen pitänee paikkansa tässäkin asiassa.

D) Olen siis katsellut tänään telkkaria mitä olen torkkumiseltani joutanut. Eipä sieltä paljon muuta ole tullut kuin uutisia ja lastenohjelmia, siis sellaisista ohjelmista mitä viitsisi katsoa. Joten olen jumittanut ostos-tv:tä. Johtuneeko pienestä lömmöstä vai liman määrästä aivoissa, mutta haluisin sellaisen selkähärvelin, siis sen mikä liikuttaa jalkoja kun makaat selälläsi jalat koukistettuna. Mainoksesta päätellen se parantaa AIDS:kin. Sitten tyttöjutuista haluisin sen harjan missä pyörii se metallirulla, sen millä saa kiharoita ja suoristettua hiukset. Nyt pitäisi sitten enää keksiä mitä teen noille nykyisille hiushärpäkkeille joita majailee vaatehuoneessa pari korillista. Ja ainoa mitä oikeastaan käytän on fööni. Että tuohan mun kannattaa ihan ehdottomasti tilata!

Jooh, johan tässä olinkin pystyssä hetken, nyt vielä jos kävis vaklailemassa muiden blogit ja painuis taas hetkeks kauneusunille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti