lauantai 29. toukokuuta 2010

Surrur

Vaikka eilen uhosin, että seuraavan kerran tulen postailemaan vasta huomenna, en malttanut pysyä pois. Olin aamulla salin jälkeen kaupoilla ja käsiini osui jotain, mistä olin tähän asti kuullut vain villejä juttuja. Oli pakko ostaa pois. Olen tämän iltapäivän leikkinyt tuolla pienellä käteen sopivalla laitteella joka toimii pattereilla ja nyt ihmettelen kuinka olen tähän asti voinut elää ilman. Surina ja ihastuksesta kertovat äännähdykset ovat asuntoni tänään täyttäneet. Ja nythän on siis kyse nukanpoistajasta. Kyllä mä arvaan mitä teillä kaksimielisillä oikein oli jo mielessä...
Vaikka joku sanoikin että tuo laite vain kuluttaa vaatteen, niin toistaiseksi olen eri mieltä. Kaapistani meinaan löytyy esimerkiksi huppareita joita ei nukkaantumisesta johtuvan epäsiistin ulkomuodon vuoksi viitsi julkisilla paikoilla pitää. Mutta nyt pieni surina ja ykskaks onkin taas täysin käyttökelpoisia vaatteita. Tosin en tiedä kuinka kestävä vaikutus tuolla on, mutta ainakin ensimmäisen käyttökerran jälkeen olen ollut tosi tyytyväinen. Sain vähintään muutamaksi viikoksi elvytettyä lempivaatteille lisäaikaa.

1 kommentti:

  1. Pidähän hauskaa huomenna siellä Naisten Kympissä! Toivottavasti säät suosivat. Mä haluan sitten kuulla siitä kaiken, joten muista raportoida tänne sit miten meni! :)

    VastaaPoista