lauantai 23. huhtikuuta 2011

Lanka-lauantai

Käytiin Keittiömestarin kanssa iltakävelyllä (käveltiin parin kilsan päähän kauppaan hakemaan jäätelöä), ja takaisin tullessa tuo sankari löysi kannettavan tietokoneen ojan penkalta. Ja otti sen mukaansa. Se muuten sai sen mun vanhan koneen henkiin, mutta eipä paljoan auttanut sen kadonneen salasanan kanssa. Yritin sitä vaihtaa, mutta tietysti se halusi varmistukseksi sen alkuperäisen vanhan ennen kun pystyi vaihtamaan uuteen...
Mutta nyt tuo onnellinen sitten putsaa ja puunaa tuota ojalöytöään, ja suunnittelee sen avaamista. Sillä on joku vastaava raato jossain jemmassa, ja nyt se sitten aikoo tuostakin rakentaa yhden toimivan koneen... Kevyt-kenttä-nörtti mulla täällä kotona :)

Mulla on paino noussut vuorokaudessa 1,5kiloa. Enkä ole edes mässäilyt ihan hirveästi, vähän tietysti suklaata ynnä muuta mutta ei nyt puolentoista kilon edestä. Jotain nestettä ja hormonaalisia turvotuksia toivottavasti. No pääsiäisen jälkeen alkaa duunikaverin kanssa kesäkuntohaaste. Sillä on diettaaminen hallussa ihan menestyksekkäillä tuloksilla, mutta salitsemppi puuttuu. Ja mulla taas tunnetusti toisin päin. Näin ollen yhdistetään meidän voimat ja aloitetaan toukokuun loppuun kestävä toistemme 24/7-tsemppaus. Mä teen sile saliohjelman ja potkin sitä salille ja salilla, se suunnittelee mulle dieetin ja seisoo tarvittaessa mun ja jääkaapin välissä.

Ensi viikko näyttää positiiviselta muutenkin, jopa töiden suhteen. Saan kammarini takaisin kun se proggislainen saa projektinsa loppuun. Voikin olla pienestä ihminen tyytyväinen.
Ennen töihin paluuta pitäisi vielä maanantaina kohdata Projketimies, ja sen avovaimoke ja heidän yhteisen rakkautensa ruumiillistuma. Nämä treffit piti olla jo viime tiistaina, mutta en vaan yksinkertaisesti jaksanut työpäivän jälkeen ihmettelemään vierasta kakaraa. Siirsin tapaamisen maanantaille, ajattelin että neljän vapaapäivän jälkeen jaksaisin hymyillä ja kuunnella heidän erinomaisuuttaan. Ei vaines, onhan Projektimies äärimmäisen mukava ihminen ja varmasti kahvihetki on miellyttävä. Pitäisköhän mun raahata toi Keittiömestari mukaan, jaettu tuska olisi pienempi tuska? Vai miten se meni?

Hyvää pääsiäisen jatkoa kaikille tasapuolisesti!

1 kommentti:

  1. Ihana, kun on tuollainen kaveri! Muista ottaa se kotiinkin siihen jääkaapin ovelle seisomaan.
    Ja vielä anteeksi pyyntö lähettämistäni kiloista. Ne salakavalasti tulivat sinne, vaikka kohde oli ihan joku muu.. Argh!

    VastaaPoista