lauantai 21. marraskuuta 2009

Jotain minusta..

Ajattelin tässä esitellä itseäni, ja ajattelin tehdä sen meemi(e)n muodossa. En oikein osaa kirjoittaa, vielä, itsestäni sellaista kuka olen ja mistä tulen, joten helpoin lienee vastata valmiina oleviin kysymyksiin. Aloitetaan vaikka murre-meemistä. Alustukseksi sanottakoon, olen elänyt kehä III sisäpuolella elämäni, pois lukien pientä 4 vuoden pyörähdystä Kymenlaaksossa.
(Aloittelevana blogaajana unohdin poimia talteen tiedon mistä tämän meemin bongasin, mutta monella tämän olen nähnyt..)

Miten sanot seuraavat lauseet:

1. Siskoni punainen mekko mahtuu myös minulle.
Systerin punanen mekko menee mullekki.

2. Tarvitsetko apua kirjoitustehtävässä, jonka maantiedonopettaja antoi?
Tarviitsä apuu siinä läksyssä jonka mantsan maikka anto?

3. Hyvä on, tehdään niin kuin sinä ehdotit.
Sounds like a plan (harrastan runsaasti finglishiä vaikken osaa englantia niin että olis varaa henkseleitä paukutella)

4. Isäni äiti kertoi hakevansa meidät noin kello 17.45.
Mummo sano et hakee meijät joskus varttii vaille kuus

5. Matkustinkin Helsinkiin linja-autolla, koska myöhästyin junasta.
*hysteeristä naurua* kukaan kuka mut tuntee tietää että olen pro yksityisautoilu vaikka se kuinka on epäeettinen teko. En vaan pysty kuvittelemaan itseäni sanomaan tuota lausetta ääneen.

6. Oletko nähnyt missään isoveljeni matkapuhelinta?
Ootsä nähny broidin luuria?

7. Ostitko sen hameen, jonka näimme viime viikolla Hennes&Mauritzissa?
Ostitsä sä sen henkan hameen?

Kas siinä. Hassua yrittää kirjoittaa niinkuin sanoo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti