perjantai 14. syyskuuta 2012

Tukossa

Mua vähän häiritsee tää mun blogi.

En tiedä olenko koskaan ollut oikeasti hauska tai nokkela, mutta niin haluaisin uskoa. Jotenkin vaan tuntuu että nyt mun mojo is missing. Aikaa kuitenkin olisi bloggailuun, ja öisin pälkähtelee päähän kaikkia loistavia ideoita mutta aamulla en niitä enää muista. Tai sitten ne ei vaan ehkä olekaan ihan niin loistavia kuin miltä neljän aikaan aamulla tuntui kuunnellessa kuorsausduettoa.

Toisaalta, elämä on vähän tyhjäkäynnillä nyt. Tai onhan mulla tuo minimittainen personaltrainer, mutta siitä se varmaan johtuukin. Suurin osa aktiviteeteista pyörii TuVen ympärillä. Hyvässä ja pahassa. En kuitenkaan halua tänne urputtaa, no ainakaan koko ajan, että kuinka vaikeaa on moniallergisen lapsen kanssa. Eiköhän sen kaikki arvaa muutenkin, ei terveenkään puolivuotiaan kanssa varmaan ruusuilla tanssita joka päivä.

No mikä aiheuttaa tukokseen? Liike perinteisesti. Joten hankin itselleni laajakaistan kännykkään, jos vaikka vauhdissa bloggailu innostaisi? Jahka pääsen hiukan kartalle siinä hommassa, eka kerran kommentointi oli ainakin hyvin syvältä.

Koska on vähän sellainen "en tiedä mistä aloittaa" olo, niin voisko joku ystävällisesti kertoa sen? Postausideoita, anyone?

7 kommenttia:

  1. Miten olis tollanen muoti-postaus...? (:D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oujee, siis vaalea pitkä tukka, lyhyt nahkatakki ja pillifarkut kera conversejen vai miten se meni? :D

      Poista
  2. Joku sanelulaite sängyn viereen... Tai paperia, kynä ja taskulamppu, ettei herätä "kuorsausduettoa"... Kirjotat yöllä jotain avainsanoja paperille ja sitte seuraavana päivänä purat ne sanat blogitekstiksi... Jos ei muuta, ni ainaki meillä vois olla kivaa, ku arvailtais, mitä oot oikeen yöllä pohtinu!? Tai sitten teet tästä toistaseksi TuVen allergiapäiväkirjan! Jos se on tällä hetkellä se päällimmäisin juttu, ni sitten kirjotat siitä.

    Mun blogi on tällä hetkellä lähinnä omituinen ruokapäiväkirja. En usko että sekään niin valtaisasti ketään muuta kiinnostaa, mutta ei nyt just ole kauheen paljon muuta sanottavaa... Ja sitten kun jossain välissä on, ni kirjotan sen sinne väliin sitte... Pitäisköhän jakaa oma bloginsa johonki kategorioihin, et kaikkien ei tarvin mun ruokapäiväkirjaani lukea, jos se ei noi niinko kiinnosta... Tiedä tosin kiinnostaako muutkaan omituiset ajatuksenjuoksut, mut kuhan kirjottelen. :D

    Kauhee ku tuli pitkästi tekstiä, ilman että sanoin mitään järkevää! Muksaa päivän jatkoa tää lähtee lenkille (kauppaan)...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon miettinyt tota et pitäis kirjoittaa ylös noita juttuja mitä öisin funtsailee, vois ainakin kokeilla?

      Ne sun ruokakuvat on niiiin herkullisen näköisiä, jaksatko joka päivä asetella paprikat niin somasti leivälle, häh?

      Poista
    2. Ja mä kun luulin,ettei mun blogiani enää kukaan ees lue... tai nyt kun se on ollu kuvagalleria, niin katso!? :D Tänään ei ollu paprikaa aamupalaleivällä... Oli juustoa, savulammasta, persiljaa, kurkkua ja keltasta tomaattia. Se on muuten hyvää! Keltanen tomaatti. Niitä pitää ostaa lisää joku kerta. Ehkä mä voin taas ottaa kuviakin, ku joku niitä kuvia kattelee... siis muuki ku minä... :)

      Poista
  3. Heiii, ei tarvitse olla hauska ja nokkela, ei ollenkaan! Tee jotain (kirjoita jotain) joka on kaikkea muuta kuin hauskaa ja nokkelaa, siitä voi tulla uusi aluevaltaus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeilemisen arvoinen idea tämäkin, täytyy oikein ottaa aikaa ja miettiä mitä se voisi olla!

      Poista