torstai 21. huhtikuuta 2011

Mulla on uus muru

Ta-Daah! Täällä taas! Oliko ikävä? Ai ei? Ette vaan myönnä...
Kävin tilittämässä rahat alan liikkeeseen, ja nyt mulla on uus Asus. Ja tässä toimii jopa kaiuttimet ;)

Mitäs sitä ollaan sitten tällä viikolla tehty? No käyty lenkillä, kävellen lähinä. Olen jopa sanut ulkoilutetttua Keittiömestaria kahdesti tällä viikolla! Sen on pakko kertoa jotain, jos ei muusta niin siitä että ilmat on olleet poikkeuksellisen kauniit ja lämpimät!
Kerran olen tällä viikolla päässyt salille, lauantaina jälleen menen taas. On ollut kiirettä töissä ynnä muuta tylsää mikä on estänyt urheilun. Niin ja pääsiäinenkin vielä, huomenna on koko urheiluhalli sulki.

Ihan muuten varoituksen sanana, suosittele lämpimästi kirjaamaan salasananne ylös. Multa on yksi käyttäjätunnus + salasana combo ilmeisesti pysyvästi hukassa, vaan saa salasanaa päähähäni millään. Onneksi se ei ole mikään äärettömän tärkeä juttu, mutta ketuttaa silti.
Tosin Keittiömestari huusi itselleen parilla kympillä erilailla rikki olevan omaa kuollutta konettani vastaavan läppärin ja ilmeisesti kohta olisi yksi melkein toimiva kone taas tarjolla? Kovelevy on mun vanhasta koneesta, joten voisin päästä salasanoihini vielä käsiksi. Nooh, katsellaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti