lauantai 16. huhtikuuta 2011

Kevät? Pah!

Tämäkin vielä. Vaikka olen kaikelle liikkumattomalle ja liikkuvalle allerginen, olen keväisin tanssinut salsaa siitä ilosta etten kärsi siitepölyoireista, vaan olen voinut nauttia keväästä täysin siemauksin (ja tyhjin sieraimin). Ilmeisesti salsani on koettu pilkaksi jotain korkeampaa tahoa vastaan, sillä viimeisen viikon olen ollut tukossa.
Voihan tuo olla ihan katupölystäkin johtuvaa, mutta epäilen kyllä allergiaa. Niiskutus on jatkuvaa, ja sitä myöten jäytävä päänsärky. Olen yliannostellut astmalääkkeitä ja allergialääkkeitä minkä olen ehtinyt. Odotan vain, koska silmäni alkavat vuotaa, sillä silloin on h*lvetti irti. En nimittäin kykene laittaman silmätippoja. On hyvin, hyvin, epäluonnollista tunkea silmään mitään ylimääräistä. En muuten koskaan samasta syystä rajaa silmiäni, ollaan niin lähellä epäluonnollista aluetta että en vaan kykene! Ripsiväri menee kumma kyllä, mutta alaripsiä värjätessä usein tirahtaa jo kyynel. Ja yhtä ällöä on laittaa jollekkin muulle silmätippoja. *Puistatus* Saattaisin tässä kohtia tanssia onnen salsaani sen vuoksi, että kaukonäköni on normaali, enkä näin ole velvoitettu käyttämään piilolinssejä pinnallisista syistä. Mutta pelkään että se kostautuu niinkuin kostautui ilo siitepölyallergiankin kohdalla.

Varvas on muuten parantunut! Ainakin melkein. Eilen kävin heittämässä reippaan kävelylenkin, jotain ehkä 5km ikäänkuin kokeilumielessä eikä mitään kipua ja tuskaa ollut havaittavissa. Sen sijaan huomasin, että kynsi näyttää olevan halki sieltä ihan juuresta, sen irtoamista siis odotellessa.

Tälle viikolle näyttäisi osuvan vain kaksi salireissua, mutta aerobista onkin kertynyt jo neljä, että olen viikon liikuntoihin tyytyväinen. Varsinkin kun viime viikko meni aika tiukassa puristuksessa.
Ruokailut on tällä viikolla menneet jopa vielä enemmän penkin alle kuin normaalisti, tai lasketaanko kaksi hampurilaisateriaa, pussillinen sipsejä, paketti suklaakeksejä ja pussi täytelakuja onnistuneiksi painonpudottajan valinnoiksi?

2 kommenttia:

  1. HYIIIII, tuo kynnen irtoominen etoo taas mua niin maan vietävästi..

    VastaaPoista
  2. Mä ihmettelin viikonloppuna, kun MLL ei voinut lukea terveystiedon läksyjä kun niissä puhuttiin verenkierrosta. Niinkuin suonista, verestä, valtimoista ym., puistattaa, velloo yöks. Sama ilmiö (=veri) lautasella, paksuna naudanpihvinä (ei mikään medium, vaan vain nimellisesti pinnalta ruskistettu), ja aiheuttaa vain maanista hyrinää ja Ikean laadukkaiden pöytähopeiden kilahtelua.

    VastaaPoista