torstai 31. maaliskuuta 2011

Tyhjää vai poissa?

Jos sitä olisi eduskunnassa, niin kumpaakohan äänestäisi: tyhjää vai poissa?
Olin poissa työpaikaltani, paikkani oli siis tyhjä. Tai tässä kohdin voisi kysyä että mikä paikka? Eihän mulla ole mitään paikkaa mikä olisi tyhjä, siellähän mä olen pari kuukautta surffannut yhteiskäyttökoneelta toiselle.

Kas, vituttaa edelleen. Olen niin vellonut omassa liemessäni, etten tiedä vituttaako enemmän työasiat vai Keittiömestari. Vedin muuten toissa iltana ämpärillisen Valion Ihanaa maitosuklaajädeä ja pussillisen juustonaksuja. Se on tällä hetkellä ainut asia mikä ei vituta, se on lohduttanut.

Yritin eilen käydä vähän köpöttelemässä pihalla, mutta ensinnäkin oli liukasta ja toiseksi, tuo kirottu ja murjottu pikkuvarvas on edelleen niin kipeä että kovaa en päässyt.
Vesijuoksua kävin kokeilemassa tänään jo paremmalla onnella. Vituttaa muuten sekin fakta ettei bellystä taida tulla mitään kun yllättäen toi varpaillenousu ei oikein onnistu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti