tiistai 5. tammikuuta 2010

Muutamia numeroita

2
Vain kaksi tehtyä työpäivää, ja veto on jo ihan pois. Onneksi huomenna on vapaa Miten voi ihminen selvitä viisi päiväisestä työviikosta? Kahden päivän kokemuksella veikkaan ettei millään.

1,5cm
Lueskelin tuossa viikonloppuna Sotanorsun postausta vuoden saavutuksista. Muistan hänen aiemminkin maininneen jotain kavusta. Siis pituuskasvusta. Vuonna 2006 mut on mitattu terveydenhoitajan toimesta, siroa ja norjaa (tai ruotsia, ehheh, puujalkavitsi) vartta oli silloin kaiken kaikkiaan 167cm. Kävin eilen illalla moikkaamassa kaveria joka toimii kouluterveydenhoitajana tuossa naapurissa, yläasteella (vai onko se joku yläkoulu nykyään). Tuli niin nostalginen olo siellä terkkarin huoneessa että pyysin kaveria ottamaan multa pituuden. Titti-dii! 168,5cm! Ou mai gaad! Mä olen kasvanut pituutta! Systeri on kyllä maininnut että mun ryhtini on parantunut, mutten sitä niin vakavasti ole ottanut.Kaveri sitten mittasi vielä toisen kerran ja sai saman tuloksen.
Tästä ehkä hippasen turhan friikkiä tekee sen, että Sotanorsukin oli venynyt pituutta tuon 1,5cm! Spooky...

100
Sata euroa sain eilen menemään ihan helposti. Omistan sisäpelikengät vuodelta 1997 joita olen käyttänyt tähän asti salilla. Aloitan tosiaan ensi viikolla Zumban työkaverin kanssa joka on syntynyt vain seitsemän vuotta aiemmin kuin olen kenkäni ostanut. Ajattelin siis palkita itseni vuoden salilla käynnistä uusilla kengillä joita kaverini ei tarvitse tunnilla hävetä. :) Ja kun olin löytänyt kengät, pitihän ostaa tietysti uudet pökät urheilua varten. Ja sen jälkeen näin tarjouksen kahdesta topista. Need I say more?
Vaikka onhan ne vuoden -97 Reebokit aika retrot jo...

35
Hiukan yli puoli tuntia sain kulumaan aikaa 100 euron tuhlaukseen. Aika tehokasta, eikö totta? Onpahan taas motivaatiota herätä aamuisin töihin. Asuntovelka ei näemmä motvoi riittävästi, Visavelka tuo puhtia selvästi enemmän.

5
Olen himoinnut nyt marraskuun alusta alkaen hivelypuhelinta. Siis kosketusnäytöllä varustettua. Nykyisessä puhelimessa ei vaan ole mitään vikaa enkä ole keksinyt riittävää syytä ostaa sellaista. Kunnes eilen. Lueskelin vaihteeksi Pinkin Pingun blogia ja keksin omaksi kevennyspalkinnokseni että viiden kilon päästä saan ostaa itselleni hivelypuhelimen ilman sen kummempaa syytä.

3
kolme kertaa olen tänään käyttänyt autoa ja kolme kertaa olen joutunut ikkinat raaputtelemaan ikiroudasta. Nimenomaan raaputtelemaan. Lumiharjasta on raappa pää irronnut, enkä ole muistanut (= saanut aikaiseksi) hankkia uutta skrapaa. Eli väsynyt parkkikiekko ajaa asiaansa virallisena skrapana. (ei muuten tuo limapussi tunnu oikein ilakoivan toimenpiteen johdosta)

1
Noin yhden kilon olen lihonnut joulun aikana vaikka en myönnä mihinkään jouluherkkuihin sortuneenikaan. Olkoon tuo vaikka nestelastia voikkareista joilla olen korvannut sipsin, pullan ja muiden kiellettyjen herkkujen himoa.

17,5 ja 15
Ylihuomenna tulee vuosi siitä kun ensimmäisen kerran kävin salilla. Nyt on 17,5kg enemmän vastusta kuin aloittaessani vatsalihas-härpäkkeessä. Ja 15kg enemmän yläkropan kierto-härvelissä (huomaa ammattilaistermi)

>=3
Lukiviki. Se haitta löytyy tämän blogin kirjoittajalta (kukaan ei varmasti ole arvannut kirjoitusvirheistä, yhdyssanavirheistä ja muista kielioppivirheistä, tämä blogi tarjoaa kielipoliiseille puuhaa). Tässä selailin ennen tämän postauksen aloitusta aiempia kirjoituksiani, ja huomaan että välillä kirjoitan yksikön ensimmäisessä muodossa ja 3. muodossa. Välillä kirjoitan myös passiivissa. Ja välillä yritän kirjakieltä jos olen tohkeissani jostain aiheesta ja samassa tai viimeistään seuraavassa lauseessa omaa määrittelemätöntä slangiani. Mutta tämä on mun blogi ja mun päiväkirja, niin kirjotan sitä justiinsa just niinkuin mieli tekee. Nih. Ja sitä paitsi dyslexcis have more fnu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti