perjantai 6. huhtikuuta 2012

Tiivistynyt huokaus

Voisko joku käskeä Keittiömestarin töihin? Se tuli eilen töistä jo ennen aikojaan, ja loppupäivän rutiinit heilahti häränpyllyä samantien. Ei tuolla TuVella vieläkään mitenkään säännöllistä rytmiä ole, mutta mulla ehkä enempi. Olen pelannut sellaista nuolaise ennen kuin tipahtaa leikkiä tuon kanssa, jolloin päivät on menneet leppoisasti, mutta kun Keittiömestari on kotosalla huomioni herpaantuu ja aina välillä sitten pääsee tipahtamaan ilman sitä nuolaisua (nyt kuulosti jo hävyttömältä).
Toisaalta, nyt isä ja tytär kuuntelevat jotain panhuilu-soopaa tuolla toisessa päässä kämppää ja mä olen päässyt lukemaan hesarin, syömään aamupalan ja smurffamaan netissä ilman että pitäisi edes sitteriin vauhtia potkia.

Otsikko kuvaa fiiliksiä loistavasti. Sen muuten tarjoaa Apulanta.Se oli tämän viikon ehdoton bonus, kaveri toi uusimman levyn mulle lahjaksi. Nyt levyä on kuunneltu autossa, kotona, kävelessä. Ja kävelessä eilen sain loistavan postaus idean, oikein hykertelin sitä mielessäni. Ilta meni sitten ihmetellessä, ja ennen nukahtamista se oli vielä mielessä, ja sitä hioin ja mietin toteutusta. Ja sitten, kaksi yöheräämistä myöhemmin aamulla en enää muistanutkaan mistä mitä postata. Jonkun sortin listaus se oli, mutta mikä, sitä en muista. Höh. Tästä johtuu siis tiivistynyt huokaus. Niin ja räntäsateesta.

2 kommenttia:

  1. Moikka! Laitoin sulle nyt kutsun Playtimeen. :) Sori, mä luulin ihan oikeasti laittaneeni sen jo aikaisemmin. Kamalia nää muistikatkokset... Laitoin sen nyt tuohon kirsu.ajatuskatkos-meiliin, onks ok?

    Ja siis mä niin kans en tykkää, kun aviokki ei mee noiden Tyypille luotujen rutiinien mukaan, vaan esimerkiksi skippaa soseen annon lounasaikaan (koska luulen, että se ei vaan jaksa sitä vaivaa...) ja laittaa vaan päikkiksille, ärsyttävää!

    VastaaPoista
  2. Mulla on sulle Kirsu tunnustus mun blogissa :)

    VastaaPoista